If you dont want to be forgotten as soon as you are dead and rotten, either write something worth reading or do things worth the writing. Benjamin Franklin

piatok 20. augusta 2010

Teší ma, som Palo

Silvia: Ahoj, ja som Palo. Teší ma!
Lukáš: Nie! Ja som Palo!
Silvia: Nie, ja som Palo! Inak, teší ma, som Palo.
Lukáš: Asi sme Palovia potom obaja. Tak potom aj mňa veľmi teší!
Barborka: Nie! Ja som prvý a jediný Palo!
Silvia: Ó super, teší ma, Palo!
Lukáš: Vieš čo, Baša!! Ja sa tu snažím zoznámiť s Palom a ty to tu kazíš!
Silvia: Áno, presne tak, ty fake Palo! Súhlasím tuto s Palom.
Barborka: Kto je Baša???
Lukáš: Zomieram...
Silvia: Aaaa...
Lukáš: No veľmi sa neteš. Bude o jedného Pala menej.
Silvia: Ó nie, Pali, neumieraj!
Lukáš: Dobre, že si to ty, Pali, zostanem tu. A kde je ten pseudo Pali, čo to vymyslel?
Dominika: Aj ja chcem byť Palo!
Silvia: Pseudo Palo zomrel. Áno, ďalší Palo do skupinky! Hurá!
Barborka: Ja nie som PSEUDO Palo, ja som JEDINÝ Palo! A vy ostatní ste len... priemerní Palovia.
Lukáš: Zostávam tu! Teda sme traja Palovia, plus jeden po smrti... Minúta ticha!
Silvia: Ja som vrchný Palo!Nevydržala som a musela som povedať: Rest In Peace Fake Palo!
Dominika: Ďakujem, aj ja som Palo zhodou okolností!
Lukáš: Náhoda je sviňa! 
Silvia: Jééj, to je zlaté, zoznámte sa, Palovia!
Lukáš: Tak ja som Palo a volám sa Palo. A čo vy?
Silvia: Aj ja som Palo a volám sa Palo a inak som Palo a čo vy?
Barbora: Ale riť palovu, ja som tu Palo! Ja sa pôjdem sťažovať do Haagu!
Silvia: Prečo do Haagu? Je tam nejaké zasadanie Palov alebo čo? To aby som šla. Ja som inak kráľovná Palov.
Lukáš: Hej je.
Dominika: Tak ja už idem, Palovia. Opúšťam komunitu Palov a idem snívať o Palovi.
Silvia: Tak pekné sníčky, Palo, nech sa ti sníva veľa o Paloch!
Lukáš: Brú noc, Pali!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára